Щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2017/18 навчальному році
Міністерством освіти і науки України надано розяснення щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2017/18 навчальному році” (Лист МОНУ від 15.01.2018 №1/9-27 “Щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2017/18 навчальному році”).
Щоб автоматично отримати в атестаті 12 балів з іноземної мови (з англійської – до 1 червня, з іспанської, німецької, французької – до 29 травня) потрібно отримати такі міжнародні сертифікати (дипломи):
Сертифікат повинен бути рівня В1 або вище – y paзi вивчення мови на рівні стандарту або академічному рівні, В2 або вище – у разі вивчення мови на профільному рівні
Учням, які отримали міжнародний сертифікат з 3 квітня до 1 червня 2018 року з англійської мови (до 29 травня – з іспанської, німецької, французької) і проходитимуть ДПА з іноземної у формі ЗНО, у додаток до атестата також виставляється оцінка 12 балів з іноземної.
Водночас, учням, які отримали міжнародний сертифікат після реєстрації для проходження ДПА з іноземної мови у формі ЗНО (з 19 березня до 1 квітня) i до 2 квітня не перереєструвались, виставляється оцінка за результатами зовнішнього оцінювання.
Розклад
державної підсумкової атестації 9-А класу Комишівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
у 2014-2015н.р.
№ з\п |
Предмет |
Учитель, що проводить атестацію |
Голова комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Члени комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Дата |
Час проведення |
1 |
Українська мова (диктант) |
Урсу А..А. |
Коваль С.В. |
Федченко Л.П. |
02.06.2014 |
900-1000 |
2 |
Молдовська мова (диктант) |
Ліскевич Н.В. |
Кокош В.І. |
Маня А.С. |
04.06.2014 |
900-1000 |
3 |
Математика(письмово) |
Скутельник Г.О. |
Кокош В.І. |
Гросу В.Г.. |
08.06.2014 |
900-1115 |
Розклад
державної підсумкової атестації 9-Б класу Комишівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у 2014-2015н.р.
№ з\п |
Предмет |
Учитель, що проводить атестацію |
Голова комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Члени комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Дата |
Час проведення |
1 |
Математика(письмово) |
Скутельник Г.О. |
Кокош В.І. |
Гросу В.Г.. |
02.06.2014 |
900-1115 |
2 |
Українська мова (диктант) |
Урсу А.А. |
Коваль С.В. |
Федченко Л.П. |
04.06.2014 |
900-1000 |
3 |
Молдовська мова (диктант) |
Ліскевич Н.В. |
Коваль С.В. |
Маня А.С. |
08.06.2014 |
900-1000 |
Розклад
державної підсумкової атестації 11-х класів Комишівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у 2014-2015н.р.
№ з\п |
Клас |
Предмет |
Учитель, що проводить атестацію |
Голова комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Члени комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Дата |
Година |
1 |
11-А (11 учнів)
|
Історія України (письмово) |
Іордакеску Д.А. |
Коваль С.В. |
Бондар А.Д. |
22.05.2015 |
900-1030 |
2 |
11-А,11-Б(10 учнів) |
Математика (письмово) |
Гросу П.М. |
Кокош В.І. |
Гросу В.Г.
|
22.05.2015 |
900-1115 |
3 |
11-Б (14 учнів)
|
Історія України (письмово) |
Іордакеску Д.А. |
Коваль С.В. |
Бондар А.Д. |
25.05.2015 |
900-1030 |
4 |
11-А (17 учнів) |
Біологія (письмово) |
Гельман В.М. |
Кокош В.І. |
Гросу В.Г. |
25.05.2015 |
900-1030 |
5 |
11-Б(10 учнів) |
Біологія (письмово) |
Гельман В.М. |
Коваль С.В. |
Іордакеску Д.А. |
28.05.2015 |
900-1030 |
6 |
11-Б (4 учня) |
Хімія (письмово) |
Кокош В.І. |
Бондар А.Д. |
Гросу В.Г. |
28.05.2015 |
900-1030 |
Міністерством освіти і науки України видано накази:
Розклад
державної підсумкової атестації (ДПА) на 2014 рік
Комишівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
№з/п |
Клас |
Предмет |
Дата |
1 |
9 |
Українська мова(диктант) |
13.06.2014р. |
2 |
9 |
Біологія (письмово) |
16.06.2014 |
3 |
9 |
Географія(письмово) |
10.06.2014 |
4 |
9 |
Математика(письмово) |
02.06.2014 |
5 |
9 |
Молдовська мова(письмово) |
5.06.2014 |
6 |
11-А |
Українська мова (переказ) |
23.05.2014 |
7 |
11-А |
Біологія(письмово) |
29.05.2014 |
8 |
11-А |
Історія України(письмово) |
26.05.2014 |
9 |
11-Б |
Українська мова (переказ) |
23.05.2014 |
10 |
11-Б |
Історія України(письмово) |
26.05.2014 |
11 |
11-Б |
Математика(письмово) |
26.05.2014 |
12 |
11-Б |
Математика(письмово) |
29.05.2014 |
14 |
11-Б |
Фізика(письмово) |
29.05.2014 |
Розклад
державної підсумкової атестації 9 класу Комишівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у 2013-2014н.р.
№ з\п |
Предмет |
Учитель, що проводить атестацію |
Голова комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Члени комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Дата |
Час проведення |
1 |
Математика(письмово) |
Скутельник Г.О. |
Кокош В.І. |
Гросу В.Г.. |
02.06.2014 |
900-1115 |
2 |
Молдовська мова (диктант) |
Ліскевич Н.В. |
Коваль С.В. |
Маня А.С. |
05.06.2014 |
900-1000 |
3 |
Географія (письмово) |
Бондар А.Д. |
Кокош В.І. |
Гельман В.М. |
10.06.2014 |
900-1030 |
4 |
Українська мова (диктант) |
Лотоковська Л.М. |
Коваль С.В. |
Федченко Л.П. |
13.06.2014 |
900-1000 |
5 |
Біологія (письмово) |
Гельман В.М. |
Кокош В.І. |
Бондар А.Д. |
16.06.2014 |
900-1000 |
Розклад
державної підсумкової атестації 11-х класів Комишівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у 2013-2014н.р.
№ з\п |
Клас |
Предмет |
Учитель, що проводить атестацію |
Голова комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Члени комісії по проведенню державної підсумкової атестації |
Дата |
Година |
1 |
11-А (10 учнів) |
Українська мова (переказ) |
Федченко Л.П. |
Коваль С.В |
Ліскевич Н.В. |
23.05.2014 |
900-1030 |
2 |
11-Б(7 учнів) |
Українська мова (переказ) |
Лотоковсь ка Л.М. |
Кокош В.І. |
Маня А.С. |
23.05.2014 |
900-1030 |
2 |
11-А 11-Б (14 учнів)
|
Історія України (письмово) |
Іордакеску Д.А. |
Коваль С.В. |
Бужор Н.П. |
26.05.2014 |
900-1030 |
3 |
11-Б(3 уч ні) |
Математика (письмово) |
Пуйческу Н.В. |
Кокош В.І. |
Гросу В.Г.
|
26.05.2014 |
900-1115 |
4 |
11-А (10 учнів) |
Біологія (письмово) |
Гельман В.М. |
Кокош В.І. |
Бондар А.Д. |
29.05.2014 |
900-1030 |
5 |
11-Б(5 учнів) |
Фізика (письмово) |
Пуйческу Н.В. |
Коваль С.В. |
Гросу П.М. |
29.05.2014 |
900-1030 |
6 |
11-Б (2 учня) |
Математика |
Гросу В.Г. |
Бринза М.І. |
Скутельник Г.О. |
29.05.2014 |
Як навчитися складати іспити
П'ять способів усе встигнути
Незабаром розпочнуться іспити ЗНО. Як усе встигнути вивчити, повторити та ще й вирішити особисті справи? Скористуйтесь цими способами у боротьбі із втомою, напруженням, браком часу.
Плануйте завтрашній день. Заведіть блокнотик, у який щовечора записуйте, що вам треба зробити завтра. І обов'язково перевіряйте, чи все із запланованого встигли зробити.
Не дивіться телевізор. Ваше життя набагато цікавіше, ніж життя героїв серіалу. Не забувайте, вам ще потрібно багато встигнути для свого майбутнього! Переконайтесь — життя без телевізора є.
Навчиться відпочивати. Відпочинок теж потрібно занести до списку важливих справ. Тільки після доброго відпочинку, прогулянки відновиться ваша розумова працездатність і здатність запам'ятовувати складний навчальний матеріал.
Переводьте увагу з одного заняття на інше. Зміна видів робіт усуває одноманітність. Після того, як ви 3 години просиділи за книжками, можете піти на консультацію до друзів або допомогти батькам.
Визначте пріоритети. Почніть свій день із вирішення важливого завдання. Менш важливі справи залиште на завтра.
Поради до іспиту
Уникайте паніки. Нервувати перед іспитом — це природно, але панікувати — непродуктивно, тому що ви не зможете мислити чітко. Найшвидший і найбільш ефективний спосіб подолання відчуття стресу й паніки — це заплющити очі й зробити кілька повільних, глибоких вдихів і видихів. Це заспокоїть вашу нервову систему. Одночасно можна проговорити про себе кілька разів: «Я спокійний і розслаблений» або «Я знаю, що зможу це зробити, і зроблю це добре».
Якщо ви відчуваєте у своїй голові порожнечу — не панікуйте! Паніка тільки ускладнить процес згадування та сприйняття інформації. Натомість, спробуйте на хвилину зосередитися на повільному, глибокому подиху. Якщо ви все ж не можете згадати необхідної інформації, переходьте до іншого питання; поверніться до забутого пізніше.
Після іспиту не потрібно марно гаяти час, засуджуючи та критикуючи себе за те, що, на вашу думку, ви зробили не так. Найчастіше власна самооцінка буває найбільш критичною. Привітайте і похваліть себе за те, що зробили правильно; візьміть корисне з того, що ви могли б, на вашу думку, зробити краще, і починайте підготовку до наступного випробування.
Якщо іспити справді змушують вас почуватися нездоровим, турбують або гнітять, не ховайте своїх почуттів. Поговоріть із кимось про це. У деяких культурах люди думають, що ділитися своїми почуттями й турботами з іншими — неправильно. Але це єдиний спосіб одержання допомоги и підтримки! В Англії кажуть: «Проблема, якою ти поділився, - вирішена проблема». Отже, ви обов’язково маєте знати того, з ким можете поділитися своїми турботами. Може, це буде ваш друг або член родини. Або вчитель. Або лікар. Якщо одна людина не зможе вам допомогти, то зможе інша.
Як скласти іспит
10 корисних порад від психологів
1. Шукайте допомоги: запитайте у вашого викладача або репетитора, як найефективніше підготуватися до іспиту та як поводитися на ньому.
2. Влаштовуйте собі короткі перерви під час підготовки до іспиту. Якщо ваш мозок утомився, він не зможе запам'ятати нічого.
3. Плануйте свій час.
4. Відведіть достатній час на сон; харчуйтеся розумно.
5. Займайтеся фізичними вправами — прогулюйтеся, бігайте, займайтеся спортом або будь-якою фізичною активністю, приємною вам.
6. Залишайтесь позитивно налаштованими — не думайте про майбутнє або про можливий провал.
7. Налаштуйтеся на перемогу й будьте готові зробити максимально від вас залежне.
8. Будьте пильні - якщо ви почуваєтесь нездоровим, поговоріть із кимось про своє занепокоєння.
9. Не будьте занадто розслабленим! Невеликий стрес навіть корисний, тому що змушує вас готуватися інтенсивніше.Чиніть розумно — якщо обговорення іспиту з друзями засмучує вас — не робіть цього! Забудьте про складний іспит! Що минуло, того не змінити й не виправити!
10. Невелика фінальна порада. Якщо ви займаєтеся ввечері, не лягайте спати одразу після навчання. Ваш мозок і далі аналізуватиме інформацію й нескоро заспокоїться. Краще влаштуйте собі невелику вечірню прогулянку.
Контроль над екзаменаційним стресом
Загальні поради: як упоратися з екзаменаційним стресом
Повірте в себе. Ви не змогли б навчатися, якби І були на це не здатні. А це значить, що якщо ви виділите достатньо часу і підготуєтеся до іспиту належним чином, то обов'язково його складете, без зайвого хвилювання.
Не намагайтеся завжди зробити все. Завжди бути успішним і тягтися до зірок — це прекрасно. Але при цьому необхідно дотримуватися балансу. Думаючи, що оцінка нижча за "відмінно" означає провал, ви зводите для себе гори марного стресу. Необхідно завжди намагатися робити все добре, але не забувати, що ніхто не може постійно залишатися ідеалом.
Плануйте й уживайте послідовних заходів для подолання проблем. Якщо чогось не розумієте в матеріалі курсу, то розладом і стресом ви не позбудетеся проблем. Необхідно вирішувати їх спочатку, дотримуючись порад вчителя або шукати допомоги в товаришів.
Не тримайте все в собі. Шукаючи підтримки у друзів і ділячись із ними проблемами, ви значно знижуєте свою тривогу перед майбутнім іспитом.
Дивіться на все у перспективі. Іспити можуть здаватися вам найзначнішою подією зараз, але в контексті всього вашого далекого життя це лише невелика її частина.
Завершення навчального 2013-2014 навчального року
У цьому навчальному році навчальні заняття завершуються 30 травня
Свято останнього дзвоника 30 травня
Проведення навчальних екскурсій, навчальної практики:
- з 2 до 5 червня – для учнів 1-4 класів;
- з 2 до 13 червня - для учнів 5 – 8, 10 класів.
Державна підсумкова атестація учнів 11–х класів старшої школи з предметів інваріантної складової робочих навчальних планів з 23 до 29 травня 2014 року :
- 23 травня – українська мова (переказ, завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ – 1) та радіо);
- 26 травня - математика або історія України ( для учнів, які навчалися у класах універсального профілю) профільний предмет( для учнів, які навчалися у класах з іншими профілем навчання);
- предмет за вибором – дату визначають навчальні заклади за погодженням звідділом освіти.
Проведення державної підсумкової атестації учнів 9-х класів основної школи з таких предметів інваріантної складової робочих навчальних планів з 2 до 16 червня 2014 року:
- 2 червня – математика;
- 13 червня - українська мова (диктант, завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ – 1) та радіо);
- географія, біологія, іноземна мова чи інший гуманітарний предмет за вибором навчального закладу - дату визначають навчальні заклади за погодженням з відділом освіти.
Проведення державної підсумкової атестації у 4-х класах з 13 по 22 травня з української мови та читання, математики:
- 13 травня – українська мова ;
- 15 травня – українське читання;
- 20 травня – математика.